måndag 12 september 2011

2 veckors resultat

Jahapp, vägning och mätning. Veckan har gått jättebra och jag har faktiskt blivit piggare och piggare, inte haft något sockersug heller knappt, vilket är helt underbart:-)
Det blev ju dock lite rödvin, ca 4 glas på kräftskivan i lördags och jag tror att det var de och att jag ätit liiiite mycket nötter som har gjort att veckans resultat endast blev:
-0,5 kg. Men va fanken, det är ju minus iaf:-)Totalt blir det: -2,9 kg.
Mätningen resulterade i ca -6 cm, tycker det är så svårt att mäta, att få till det på exakt samma ställe osv.
Som sagt, ett minus är ju alltid ett minus, även om jag känner mig besviken för jag har verkligen varit jätteduktig och inte fuskat alls(förrutom vinet dåda).
Ny vecka och nya tag, denna vecka hoppas jag på att gå ner minst ett kilo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar